✿ Followers ✿

✿ thanks all ✿

Monday, October 3, 2011

Johnny English Reborn


 Assalamualaikum kalian :)
Review Filem Johnny English Reborn~
Jeng..jeng..jeng.. Kali ini yna nak share dengan korang semua tentang sinopsis Filem Johnny English Reborn. Yna minat gila dengan perwatakan mr.bean. Wow!!! lucu yang teramat sangat. Kagum dengan watak yang dibawa oleh beliau..LIKE3x! Time tengok filem tu, yna ketawa terbahak-bahak..sakit perut yna owh. So funny!!! okey enjoy yah, jom ketahui sinopsis filem tersebut : 


Filem Johnny English Reborn  hasil sebuah lakonan Rowan Atkinson yang mengisahkan tentang ejen rahsia British, Johnny English kembali dengan pengembaraan yang sangat lucu dan mendebarkan. Tambahan lagi Perisiknya yang sering membuat tindakan bodoh kembali menggeletek di pawagam. Dalam pengembaraan kali ini, dia dipanggil untuk melumpuhkan cubaan sekumpulan pembunuh upahan yang merancang untuk menghapuskan seorang pemimpin dunia dan seterusnya mengakibatkan kekacauan global. Wah, sangat menarik perjalanan Filem tersebut.
Sejak beberapa tahun pengintip M17 menghilang, dia telah mengasah kemahiran unik di kawasan pedalaman Asia. Dalam kekecehon ancaman tersebut, sekali lagi dunia memerlukan English. Dengan hanya tinggal satu peluang untuk membuktikan dirinya boleh dipercayai, dia mesti menggunakan alat berteknologi tinggi terkini untuk membongkar web konspirasi yang berjalan di seluruh organisasi perisikan KGB, CIA dan M17.
Filem ini telah ditayangkan  pada 15 september 2011. Filem Johnny English Reborn di arahkan oleh Oliver Parker. Para pelakon Johnny English Reborn terdiri daripada Rowan Atkinson, Gillian Anderson, Rosamund Pike, Dominic West, Pierce Brosnan.
SEMOGA TERHIBUR MENOTON FILEM JOHNNY ENGLISH REBORN~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...