✿ Followers ✿

✿ thanks all ✿

Wednesday, May 16, 2012

HAPPY TEACHERS DAY :: 16th MAY 2012

ASSalamualaikum,

selamat hari guru kepada semua pendidik! 
kalau dulu saya adalah seorang murid, kini saya sudah pun bergelar guru. Baru sekarang saya merasa betapa payahnya menjadi seorang warga didik. Jujur saya katakan bukan mudah menjadi seorang guru. Hendak melayan kerenah anak-anak murid lagi, hendak menjaga diri sendiri dari tidak tersasar dan menyasarkan orang lain lagi. Amanah kepada orang lain, amanah kepada diri sendiri. Sabar, cekal, tabah, dan perlu gagah dalam melalui hari-harinya sebagai seorang guru.

Maka dengan ini saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada guru-guru yang pernah mendidik saya, kepada raka-rakan guru & kepada semua insan yang bergelar guru di seluruh dunia. Semoga kita sama-sama terus menjunjung amanah Allah SWT ini dengan dedikasi, dengan jujur, dengan istiqomah, maka saya mendoakan agar ianya dapat diteruskan, agar kita diberikan keimanan yang mantap, kekuatan yang berterusan, umur yang panjang, rezeki yang melimpah ruah dan digolongkan dalam hamba-hambaNya yang soleh.

Seronok rasanya jadi seorang warga pendidik. hehe. Tadi kat sekolah saya dapat banyak hadiah dari murid-murid. MasyAllah, terharunya saya sehingga tidak boleh berkata apa-apa lagi. Baiklah, saya pamerkan gambar-gambar tersebut untuk tatapan anda. Jom saksikan bersama :)



TERIMA KASIH KEPADA ANAK MURID KU :)



No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...